Bebeğim neredeyse bir aya yakın ellerini parmaklarını emiyor. Salya akıtıyor ve ne bulursa ağzına götürmeye çalışıyor. Bu çok normal. Bu çocukların gelişimsel özelliği. Oral dönemde bebekler dünyayı ağızlarıyla tanımaya çalışır. Hatta yeterince bu istekleri karşılanmazsa dudak tiryakiliği olarak adlandırılan duruma sebebiyet verebilir yetişkinlikte. Zaten dişleri çıkıyor, canı acıyor. Bence müdahale etmeyin, rahatlayın ve bebeğinizin iç güdülerine saygı duyun.