eda_ece00 ben de doğduğundan beri mümkün olan her yere gittim bebeğimle. Ev gezmesi, avm, yemek, cafe vs. Uyku saatlerini dikkate alarak plan yapıyoruz. Böylece ne kızımız yoruluyor ne de biz. 14 aylık ve 2 uyku yaptığı için plan yapmak için kısıtlı zamanımız oluyor ama en kötü bi kahve içip tatlı yiyip dönüyoruz. Ya da sahilde bi yürüyüş yapıp. Akşam da 8:30-9 da uyuduğundan akşamüstü çıktıysak yine dönüşümüzü ona göre ayarlıyoruz. Dışarda asla uyumayan bi bebeğim olduğu için uyku vaktinde dönüyoruz ama bebek arabasında uyusa dönmem otururum😀