eda_ece00 gezmek icin belli bi yasi beklemenize gerek yok aslinda.bu sizin kafanizdaki kutuntu tamamen.rahat olursaniz her donemde gezersiniz.2.kizim 2 aylikken termal otele gttik mesela 4 gün.havuza bile soktum.buyugum engel degil hic ama kucugum 1 yasindayken 20gun deniz tatili yaptik gecen yaz.uzun yol da gittii geldik bikac kez.bu yaz yine deniz tatili yapacagiz yani siz rahat olursaniz tatilde guzel ve rahat gecer biz hic sknti yasamadik,ne hastalik ne bisey yasamadik da sukurler olsun