Dilek_5 Her çcogun gelişimi farklı benm oğlum 8 aylıkken emeklemeye başladı 1 yaşında da yürümeye başladı . Şimdi kızım var bakalm o ne zaman emekleyip yürüyecek gelişimler garklımılıyor kıyas yapmamak lazm kendi adıma ☺️
Zlnmst elisa2203 kızım 9 aylık emekledi 11 aylık yürüdü her bebek farklı arkadaşımın oğlu 14 aylık yürüdü korkucak bişey yok zamanla olur hepsi 🌸
Zme elisa2203 kızım biraz biraz sürünmeye başlamıştı 11 aylıktı bir yaşına basar basmaz ertesi gün ayaklandı yürğmeye başladı emeklemedi hiç
Fatmademir- elisa2203 zamanı gelince hepsini yapıyorlar benim de oğlum 10 aylık emeklemiyor diye endişe ediyordum kendine kendine baktım emeklemeye başladı zamana bırakın
_Serenity16 elisa2203 Kasları nasıl kendini salıyor mu ayaklarının üzerine sağlam basıyor mu? Emekleme pozisyonunda kafasını düzgün kaldırıp durabiliyor mu? Bu sorulara cevabınız hayırsa cocuk nörolojiye bi gösterin bence
dlkuznnn elisa2203 biz 6,5 aylıkken emekledi 9,5 aylıkken yürümeye başladı ama 18 . aya kadar normal.
kolikbirbebe0 elisa2203 10 aylıkken yürüdü oğlum sonra emekledi😅 bence endişelenecek birsey yok birden ayaklanir
Cancanlar elisa2203 10 aylıkken emekleyip sıraladı tam anlamıyla yürümesi 15. Ayda oldu onlar hazır hissedince yürürler hiç endişe etmeyin