Berenssmom Dil gelişimi ile ilgili olduğunu düşünüyorum benim kizimda bu şekildeydi. 2 yaşına girmeden sağını solunu ayırt etmeyi, renkleri,sayıları, şekilleri, bir çok zit kavramı, mevsimleri hatta mevsim sebzelerini,10a kadar saymayı biliyordu.
Şuan 2,5 yaşında aktif bir konuşması var kelime dağarcığı geniş ve harika şarkılar söylüyor hatta bazı cümlelerine biz bile cok şaşırıyoruz 10a yakın kitabı ezbere biliyor.
Çok fazla kitap okuyorum kendisinin de ilgisi var kitap kurcalamayi hatta okuyormuş gibi yapmaya bayılıyor 😁