Kızlar selamm ,
Benim bebiş dün 18 aylık oldu. Şimdi beni düşündüren bazı şeyler var. Kızım 10- 15 şarkıyı kelimeleri ve notolarıyla ezbelerlemiş. Yani bildiğiniz bu şarkıları melodileriyle beraber söylüyor. Bazen kendi şarkıyı uyduruyor. Hafızası çok iyi. 1 yaşindayken şarkıların nakaratlarına eşlik ederdi. Ceviz adamı söylüyoruz mesela güm güm ü o söylerdi. Bu 18 ay itibariyle baya dillendi. Cümleler kurmaya başladı. Görsel hafızası çok iyi. Sayıları biliyor 10a kadar. Geometrik şekilleri de. Bütün aile üyelerimizi adıyla bilir. Adını soyadını nereli oldugunu yaşını kilosunu söyler hep. Neşeli , hareketli bi bebek.
Şimdi size sorum bu erken dil gelişimi yüzünden mi ? Yoksa parlak zekalı falan olabilir mi ? Ona göre yönlendirmek isterim kızımı. 2 aylık hamileyim pek ilgilenemiyorum onunda vicdan azabını çekiyorum. Tecrübeli anneler beni yönlendirirse sevinirim.