Yarenventolin
Yaşamaz mıyım ara ara gögüsümü almadı. Bende 2 yada 3 tane biberon vardı. Önüme hangisi gelirse veriyordum baktım bni unutuyor Phılıps avent anne gögsüne uyumlu biberonu nu almıştım onda az aktığı için onu kullandım ve hala da kullanıyorum.
Ama Bn pes etmedim gögüsümü almadı ağladı feryat figan ama diretmedim sakinleştirdim bir yetişkin gibi ufak ufak konuşarak vermeyi denedim. Sakinleştirip göggüsümü öyle verdim sürekli denedim alana kadar sonra zaten alıyor ama mesala ara ara bni unutuyor inat edip biberonu istiyor. Dikkatini dağıtıyorum sakinleştirip öyle veriyorum. Ama vazgeçme gögüsünü vermekten sen vazgeçtiğin an zaten Bi daha dönüşü olmuyor ben mama da kullanıyorum önce emzirip aç kalır ise mama veriyorum biberonla