Yarenventolin gerekirse biberon kullanın, biz 16 deger ile bir gece fototerapi aldık, uzamış sarılıktı bizimki. Aynı sizin gibi emerken hemen uyuyordu ben sırf bu yüzden tam 2 Ay sütümü sagdim biberonla icirdim, en azından beslendiğinden emin oluyordum o şekilde verince