Mavisell
melikekoselii22
İnşallah damla başladık çok şükür bugun daha iyi çapaklanma bitti sadece sis ve kırmızı hafif de kapalı gözü. Göz çevresindeli deri de kıpkırmızı nasılsa teni beyaz ve hassas ondan sanırım bilemedim.. inşallah damla alerji yapmamistir