Kızlar aynısı dün bizde de başladı salgın varmış. Ben sildikce fazla miktarda koyu sarı çapak geliyordu hızlıca da kapanmaya başladı gözü zaten. Doktorumuz damla verdi mesaj atmıştık. Bu sabah kalktım göz tamamen kapanmış öyle görünce çok kötü oldum zaten. Bebek sampuani ile ovarak yikadm. Kaynamış ilimis su ile sildim. Damla damlattim dua edin inşallah düzelir. Normalde anne sütü damlatirim iyi gelir ama bu kez farklı belli mikrop kapmış. İci de göz kapakları da kırmızı ve şiş. 😔