Hiç bir yere çıkamıyorum bebeğim otobüs te özel arabada sürekli kusuyor..çok sıkılıyoruz arabamızda yok şuan 23 aylık yarım saat bi saatlik yolda bile kusuyo yedeklerle çıkıyoruz poşet le ayriyeten..Szinde bebeişlerde oldumu ne zaman geçti bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim 🙏