Ya bende atlet çorap falan almıştım çocuklara kargoya hemen verildi kargosende mi sendeo mu neydi galiba kargo firması beş gün bekletti kargoyu deposunda arayınca muhatap bulamadım baya zor geldiler sizinkileri de bayramı bahane edip hepten geç göndermişlerdir inşAllah çözüm bulursunuz