sglkc 2 kere başıma geldi , bir baktım kargodaki ürün iade edildi yazıyor . Kimse de net bir şey söylemiyor. Kargo firması şampuan akmıştı geri gönderdik diyor , e bebek fazla ürün koymuşuz geri çektik diyor . 20 gün sonunda parça parça geldi ürünler .