Ariyaarya oturtarak mı yediriyorsun mama sandalyesinde? Benim bebeğim mama sandalyesinde yemeyi beceremiyordu başının altına yastık koyup yükselterek yediriyordum o şekilde yiyordu mama sandalyesine koyunca red ediyordu yemeyi... Bebek müzikleri açıyordum şarkı söylüyordum etraftan oyuncakları kaldırıyordum dikkati dağılmasın diye... başımın üzerine oyuncak koyuyordum boynuma asıyordum bana baksın ağzını açsın diye... pirinç ununa yumurta sarısı tereyağı ceviz ve muz blendırdan geçirip yediriyordum yedirirken arada su teklif et susuyordur belki