LoveStory cikolataliekmek yok hayır yaşamadık ama biz yatakta yapmıştık arkaya. Hep pusette tutmadık. Hatta 4 aylıkken yaptığımız yolculuk bize daha zulümdü
LoveStory cikolataliekmek bir de oraya gittiğinizde de bebek sürekli uyku halinde olduğu için çok temasta da bulunamayacaklar bebekle komşusu osu busu. Yani bizde öyle olmuştu. Ay acıktı ay uykusu var diye diye odaya götürdüm hep 😀
Bett1 cikolataliekmek o gitsin siz evde kalın keyfini çıkarın bazen yalnızlık da iyi gelebiliyor insana. Düzenli gittiğiniz bir doktor varsa eşinize doktorunuz söylesin seyahet onermiyorum diye
adaatuna cikolataliekmek prematüre olması sebebiyle bence doktorunuza danışın ama gezeceğiniz en güzel zamanlar bence 1-2 aylık zamana kadar olan aylar sonra algısı açılıyor çok zor oluyor
AEgemm cikolataliekmek daha benimkini de görmediler hasta olmasından iyidir çok söyleniyorlar kabul etmiyorum diye ama umrumda olmuyor
AEgemm 3kedili2bebekli bende öyle gram saydım resmen aynaya bakmayı unutmuşum bir ara bir baktım yüzüm çillenmiş saçlarım beyazlamış. Anlaşılmamak da yoruyor kabul etmediğimde kızıyorlar öpme dediğimi anlamıyorlar ben doğurduğum halde 2 ay öpmedim hiç
Sadecesude cikolataliekmek valla ben oğlum 20 günlükken yazlığa tatile gitmiştim çok şükür hiçbir sorun yaşamadık tekneyle ada turu yaptık sahil kenarında gezdik bahçede açık havada mis gibi uykular uyuduk 40 ını orda çıkarıp geri döndük çok da keyifliydi
seizetheday cikolataliekmek 40 çıkmadan gidilebilir ama bebeğiniz prematüre olduğu için çabuk hastalanabilir de sizin kararınız