cikolataliekmek ay görmeyiversin ailesini ya da çok istiyorsa kendisi gitsin.
Bebeğim 5 aylık. Bakın 5. Erken doğum falan da olmadı. Ama inanın çoğu arkadaşımı bile misafirliğe kabul etmedim. Çünkü rsv,influenza gibi salgın hastalıklar vardı kışın (şimdi de covid gibi belirti veren bir hastalık var, doktorlar bahardan sonra biter salgınlar diyorlar) . Çocukların özellikle ilk 3 ay bağışıklık sistemleri yok. Allah korusun bizde hiç belirti göstermeyen bir virüs, bebeğinizi hastanelik edebilir. (Ne yazıkki aynı zamanlarda doğum yaptığımız birçok arkadaşın çocuğu 10 gün hastanede yattı)
Benim ailem bize yakın bir şehirde ve öyle doğu gibi soğuk bir yerde de yaşamıyorlar. Ona rağmen kızım hava arada çok soğuyo, gelmeyin diyorlar. Hatta sırayla geçen günlerde hepsi hasta oldular. Kiiii zaten bayram olduğu Ben gitmeme kararı almıştım, çünkü çoğu akrabam bebeği sevmek/görmek için can atıyor. 6 ayı dolduktan sonra gideceğim memlekete.
Çocuğu izole de büyütmüyorum bu arada. Kasım ayından beri neredeyse her gün dışarı çıkarıyorum, avm-kafe gibi yerlere mecbur kızımla gidiyorum ama oraların hiçbirinde bebeğime yakın temas kuran olmuyor. Memlekete gittiğiniz an ağzının içine kadar girecekler bebeğinizin.
Ben olası kötü senaryoları yazmak istedim, çünkü olmaz olmaz ama olduğu zaman da bir kere olur.