Beyza_osmanaras ben de sene de bir bayılıyordum çok stresli adet uykusuz ve aç olduğuM zamanlarda. Doğumdan sonra da bayılınca nöroloji görmek istedi. İlaç vermem normalde sürekli olan bir şey değil ama bebekle ilgileneceğin illa ki uykusuz kalacağım diye ilaç verdi. Bayılma şeklin de önemli nöbet gibi mi yoksa iç geçmesi gibi mi gören birinin anlatması lazım