Beyza_osmanaras 17 yasımdan- 23 yasıma kadar ara ara bayılıyordum. Gitmediğim dr kalmadı. Herşeye bakılmıştı ama kan tahlillerinde normal çıkmasına rağmen tiroit ultrasonunda Hasimoto hastası oldugum ortaya cıktı. Bununla birlikte hormonlarım dogru calısmadıgı için reaktif hipoglisemi teşhisi konuldu. hormon ilacını düzenli alınca geçti. Emziren anneyseniz mutlaka kan tahliliyle birlikte tiroit ultrasonu da isteyin, ayrıca İnsülin direncinize, açlık tokluk kan şekerinize, b12 demir çinko magnezyum kalsiyum d vitamini değerlerinize baktırın. çok basit şeyler ile çözülecektir diye düşünüyorum sorununuz. Allah şifa versin.