nescafebagimlisi Evet sonrasında kahve yanı için mantıklı oluyor. Bir de tatlı krizinde at bir tane yetiyor. Ben boylarını da seviyorum minicik minicik 😍❤️ Şeker takıntımız var kardeşlerimle. 😅 Normalde milango, elit vs alırdık ama kilosu olmuş 800-900 çok pahalı geldi.