marsiyen Hayaldigiti Ben 4-5 kilo alıyorum. Pay edip anneme, kv ye, eltiye, babaanneme yanlarına birer kolonya alarak hediye götürüyorum bayramda. En son attığım Ece ve tadelle ise oğlumun bakımında yardımcı olan komşum için aldım ona götüreceğim akşam.
marsiyen Hayaldigiti Şeker takıntım var resmen 🤣🤣 Her gittiğim evden almak istiyorum. İlk evlendiğimde kurban bayramına denk geldim. Kv ye gittik bakınıyorum bakınıyorum ne şeker var ne kolonya asla adetleri değilmiş o kadar şaşırdım ki. Biz çook önemseriz.
Hayaldigiti marsiyen vala galiba alamicam ama belki bayramda komusya iner dediginjz gibi alırım bayramlaşip😂🥺
marsiyen Hayaldigiti Ben de bu bayram evde olmayacağım. Eve azıcık bıraktım gerisi hep hediye gidecek. Evde olunca sürekli yeniyor. O da sıkıntı.
nescafebagimlisi Ben bayramda annemlere gideceğim babam alır ben yerim boşa masraf yapamam ahahah ama ozmonun minik çikolatalarını bayram gelmeden bulursam çocuklara dağıtmak için biraz da kendim için alacağım çok tatlış 🙏😂
nescafebagimlisi marsiyen evet ya hiç göremedim bugün tahtakaleye gitmiştim bak şimdi aklıma geldi oraya bakmayı unuttum ahahah En güzeli bu senin aldıkların ben şeker sevmiyorum bu tarz seviyorum şeker fazla yenilmiyor ama bunlar kahvenin yanında falan çok iyi oluyor🥰 Özellikle ecenin çikolatasına bayılıyorumm ay canım çekti
marsiyen nescafebagimlisi Evet sonrasında kahve yanı için mantıklı oluyor. Bir de tatlı krizinde at bir tane yetiyor. Ben boylarını da seviyorum minicik minicik 😍❤️ Şeker takıntımız var kardeşlerimle. 😅 Normalde milango, elit vs alırdık ama kilosu olmuş 800-900 çok pahalı geldi.