shibalba seninbenimlederdinne_ depend kullanın,hiç sızdırmıyor taşınmıyor Bende Doğumda keşfettim, yoğun günleri dependle geçiriyorum Kurtardı resmen beni
seninbenimlederdinne_ shibalba Ya aklıma hiç gelmedi çok teşekkür ederim ❣️ Yarın alayım hemen yazın kullanmıştım doğru diyorsunuz büyük rahatlık ama şimdi kanamam çok fazla yine de korkarım ama en azından pedle desteklerim
neanladinyurdagull EypMom ay bendeee kaynananin evindeyiz bi kalktim ki hasta oldum ped varmış Allah’tan da verdi
muhammedinannesise EypMom ilk kez bayrama denk geldi çok kötüyüm ya bayramın ilk günü olcm😅😅bi insan dua eder mi ya adet olmamak için
selimhankerem EypMom ben isterdim şahsen bayrmada hasta olmayı hasta olunca rahat gezebiliyosun misafirliklerde namaz derdine düşünce daha çok zorlanıyorum☺️
EypMom selimhankerem yok namazı kılabilirdim ona çekinmem hiçbir yerde ama bunun verdiği rahatsızlık eşimi darlıcam artık arkama bak diye 😅😅😅😅
shibalba EypMom Migros’tan almıştım ben,eczanede varmı bilmiyorum ama kesinlikle deneyin Dışarı çıkacağım zaman depend tercih ediyorum,reglim çok yoğun Kullanırken rahatsız edici bir his olsada kendini güvende hissetmek süper
muhammedinannesise EypMom 😅😅bende ettim ya ama benim gelck gbi bugün hadi inşallah gelirde bayramda azalır belki de bitter 4 gün sürer bazm 3 gün 😅😅ay çok kötü durum ya