cevriyeee EypMom bunda üzülecek ne varki her ay rutin olan şey ha bayramda olmuş ha olmamış ne farkediyo
seninbenimlederdinne_ EypMom Ben olmasam daha üzülürdüm geç oldum zaten aklım yernden çıktı sadece izne memlekete geldik kaynanamlardayım bebek bezi takıyorum öyle kötü bür durumdayım yani ve geceleri ya kayarda yatak pislenirse diye uyuyamıyorum😵💫😂
Anonim81 EypMom yav 😂 😂 tuvalet yok mu kayınvaldende. Çıkar sar peçeteye güzelce bitti gitti. Kimse dur ne atmış diye bakacak değil. Gayet doğal bi durum yani. Çok geliyorsa hasta bezi kullanırsın.
cevriyeee EypMom tuvalet çöpüne kim ne atmış diye bakmıyorum yani kayınvaldenizinde bakacağını sanmıyorum😂
shibalba seninbenimlederdinne_ depend kullanın,hiç sızdırmıyor taşınmıyor Bende Doğumda keşfettim, yoğun günleri dependle geçiriyorum Kurtardı resmen beni
neanladinyurdagull EypMom eğer gecikme olmazsa Perşembe günü hastalanacağım 🙄erken gelmesinde geç gelsin bi bayram keyifle gezelim havalarda güzelken.Ben pişik oluyorum hastalandığımda o yüzden hiç hoşlanmıyorum gezmeyi yürümeyi
EypMom cevriyeee kayınvalidemlerde kolayda köyde napıcam 😩😩😩 2 3 saat dururux illaki eşimin akrabalarında
neanladinyurdagull EypMom daha bugün konuşmuştuk yaa haftaya Perşembe olmam gerekirken şimdi hasta oldum ay bune şansss bee
neanladinyurdagull EypMom ay bendeee kaynananin evindeyiz bi kalktim ki hasta oldum ped varmış Allah’tan da verdi