Rwerdst Elayberosmom numarası oluyorsa vicco al kafan rahat eder. Ben numara bulamadığım için alamadım en düşük 19 numaraydı
Elayberosmom Rwerdst valla hiç denemedim şuan 11 aylık kaç numara hiç bir fikrim yok . Alışveriş merkezine felan gidersek deneyeceğim umarım vicco olur aksi takdir de almam sanırım zaten henuz yürümüyor
Bebegim1- Elayberosmom vicco aldım ama ayakları küçük olduğu için iki çorapla anca olmaya başladı yürümeye başladığında lc nin ayakkabılarını kullandım bir süre ayakkabı bulamadığım için
Aloneeee Elayberosmom vicco alacaksanız ayağının tabanını ölçün. Kaç cm ise ona göre numarasını seçebilirsiniz tam oluyor 🙂
Bebekcino Elayberosmom vicco almıştım ama sürekli ayagından düşürüyordu. Daha sonra nike aldım üstü cırt cırtlı bir ayakkabısı var baya sağlam çok sevdi onları tank gibi ayagında ne düşüyor ne zarar veriyor
egeninanns Elayberosmom kız 😍şu an 10. Ayına yaklaşıyor ben 21 aldım küçük almam istemedim bilerek zaten abisinden kalma 19 numara var ama tam adımlamaya 20 21 olur ayağı diye düşünüyorum
Busraata33 Elayberosmom vicco aldım da sürekli çıkarıp atıyordu o cırtcırtlarından dolayı sinir olmuştum 😀Sonra ortopedik sandalet almıştım 😀