Elayberosmom Bebeğinize aldığıniz ilk ayakkabı markası neydi? Bebeğime ayakkabı almayı düşünüyorum ama hiç bir fikrim yok. Kaliteli ve ayağının şeklini bozmayacak rahat ayakkabı arayışı içerisindeyim . Fiyatı önemli değil . Önerilerinizi bekliyorum 🥰
Aloneeee Elayberosmom ilk Nike aldım. Çünkü ayakları çok küçüktü ve diğer markalar olmadı 😂 sonra Puma sonrasında da normal bedene geçince vicco ile devam ettik
Mimmosumm Elayberosmom 2 gün önce vicco mağazasında bunu aldım çok hafif ve çok yumuşak ayakta da hoş duruyor
Elayberosmom Aloneeee Hangisinde daha çok rahat etti sizce ? Ben acickasi Nike felan çocuklar için rahat bulmuyorum da o yüzden soruyorum. İnternette bir video izlemiştim bazı ayakkabılar bebeklerin ayak kemiklerinin ayakkabıya göre sekillenmesine neden oluyormuş.
Elayberosmom Ogulluana deneyip almak istiyorum online düşünmüyorum. Ayak numarası hakkında fikrim yok ve henüz tam olarak yürümüyor. Reel’da alabileceğim yerler hakkınızda bilginiz var mı ☺️
Aloneeee Elayberosmom Nike ın sadece runner modelini önermişlerdi(fizyoterapist). O tam böyle bebeğin ayağını sarıyor yokmuş gibiydi yani çok rahat ettik. Şuan da vicco nun standart modeli var ya onun bilekten olanı kullanıyorum ondan da memnunuz resim atayım ikisininde
Elayberosmom Aloneeee çok teşekkür ederim ☺️☺️ peki ayakkabı ayagina tam mi olmalı sizce yoksa biraz boşluk kalmalı mi
Aloneeee Elayberosmom ayakların doğru gelişmesi için tam beden alınmalı. Çünkü ortopedik alıyoruz ve büyük gelirse ayakkabıdaki o noktalar farklı kısımlara geliyor ayak yapısını bozuyor . (Yine bir fizyoterapist görüşü😃 ilk kullandığımız ve son kullandığımız resimleri.
Rwerdst Elayberosmom oğlım 18 numara giyiyor yürüyemiyor ama aşırı yürüme isteği var dışarı da. O yüzden sandalet aldım igor dan. Malasef ilk adım ayakkabısı yoktu. Sizin dediğiniz ayak şeklini bozan ayakkabılar ön kısmı dar olanlar oluyor. Nike da falan ön kısmı geniş ayakkabılar var geçen Nike falan baktım 17 numara vardı malasef olmadı. İgor aldım mecbur 😅
Elayberosmom Rwerdst Ay bilmiyorum ki valla hiç bilgim yok o yüzden sizlere soruyorum. İlk çocuk sıfır tecrübe . İyi bir doktor da yok bulunduğum şehir de 🤦🏼♀️😂 o yüzden siz caniimm tecrübeli annelere sorayım dedim.🥳
Elayberosmom Aloneeee aaa çok güzeller… Ama sanki evet vicco daha rahat ve geniş gibi duruyor . Bayıldım 🤭 vicco alacağım sanırım . Tavsiyeleriniz içinde ayrıca teşekkür ederim 🩷
Rwerdst Elayberosmom numarası oluyorsa vicco al kafan rahat eder. Ben numara bulamadığım için alamadım en düşük 19 numaraydı
Aloneeee Elayberosmom vicco alacaksanız ayağının tabanını ölçün. Kaç cm ise ona göre numarasını seçebilirsiniz tam oluyor 🙂
egeninanns Elayberosmom kız 😍şu an 10. Ayına yaklaşıyor ben 21 aldım küçük almam istemedim bilerek zaten abisinden kalma 19 numara var ama tam adımlamaya 20 21 olur ayağı diye düşünüyorum