Mihraogeday dreamm evet bizim de öylee eller hep ağızda salyasi hep akıyor ama uykuya geçişlerimiz artik çok zor meme reddi yapıyor ve uykuda gözler kapalı bağırrarak uyanmasıda çabası inşallah sizin böyle kolay devam eder
Mihraogeday 0612AhOT hemde nasil 😅 benimde kızımın gece uykusu hatta gündüz uykusu bile çok güzeldi ama artık uyku neyki sahii uyku neydi 😅
Mihraogeday 0612AhOT hahahaha çok güzel özetlemissiniz dün avm de alışveriş yaparken çok ağlıyordu elim ayağıma dolaşınca bir kadin bana bu daha iyi günlerin biraz büyüsün görürsün dedi tabi benim modum yerlerde ama haklıydı galiba hergun daha da zorlaşıyor
Mihraogeday 0612AhOT gerçekler acıtıyor 😅 olsun olsun canları saolsun bebislerimiz sağlıklı mutlu olsunlar yorgunluk uykusuzluk hepsi gelip geçici 9 yıl sonra kavuşunca kızıma 💖🤲
Sevemr madonnaa 3 Aralık’ta mi doğdu? ☺️ benim oğlum da bugün 4 ay 4 günlük. Uykuya direniyor. Uyuduğu gibi uyanıyor. Ağlama krizi.
madonnaa Sevemr Evet 3 Aralık’ta doğdu ☺️ Kucak istiyor, kucakta uyumak istiyor, geç dalıyor ve çabuk uyanıyor süreç bu şekilde devam ediyor. Tabi ağlama krizlerimiz de var.
Sevemr madonnaa ne güzel aynı gün doğmuşlar🥰 Bnmki de geç uyuduğu yetmezmiş gibi, birde yerine bırakınca geri uyanıyor ☺️ yanından dk ayrilim hemen krize giriyor.. hasta olmasınlar yeter 🤲
meltem32 0612AhOT canım cay bardagını cocugun agzına gotur o zaten ıcınde bısey var dıye onu yalamaya baslıcak bardagı agızna koydugu an damagı gozukcek zaten