benimoglumukurtarinesraa en çok ona üzülüyorum zaten. Çareyi şöyle bulmaya çalıştım, sigara içerken giydiğim kıyafetler ayarladım balkonda duruyor. Onları giyip içiyorum, içeri girerken çıkarıyorum, direkt ellerimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçalıyorum. 3 aydır kaç şişe ağız çalkala maç suyu bitirdiğimi bir ben bir aşlah bilir. Zaten sütünden nikotin geçiyor bari kokusunu solumasın diyorum. Bu sigara mevzusunu kafaya takı ca daha çok içmeye başladığımı farkettiğim için artık kabullendim.