meyrmo bende hamileyken de içtim, emziriyorum hala içiyorum. Benim bebeğinde 3.5 aylık. Olmuyor yapamıyorum. Kınayanları anlıyorum ama onların bizi anladığını düşünmüyorum. Kimse bayıla bayıla içmiyor. Bırakabilmek için her şeyi denedim ama olmuyor işte. Bırakamadıkça daha da sigaraya sarıldım. Doğumdan sonra tiksinti gelmişti içmiyordum. 14 günlükken bebeğim yoğunbakıma yattı RSV virüsü nedeniyle, o dönem tekrar başladim. Hamileyken de tam bırakmıştım, annem gibi bildiğim anneannem vefat etti, onun cenazesinde tekrar başladım. Olmayınca olmuyor. Varsa bi yolu birileri anlatsın biz de deneyelim.