minikcicegim lamiakus geçmiş olsun çay demiyle silmek iyi geliyor ama sağ sol yapmamak gerekiyor yani tek seferde baştan sonra ve gözünü silmediğiniz temiz yeriyle . Doktorlar kesinlikle anne sütü damlatmayın dyor
lamiakus minikcicegim tecrübesizim kafama göre sildim öyle dediğiniz gbi yapıcam. Günde kaç kere silmeliyim. Bide gözü uyanınca çapak doluyor onu cay demiylemi temizlicem sadece suyla yıkasam olur mu
minikcicegim lamiakus kusura bakmayın ya şimdi gördüm. Oğlum ve kızımda da aynı olmuştu doktor 10-15 kere silebilirsin demişti yani 1-2 saat aralıklarla olur. Çay demi o çapağı daha iyi temizliyor bence