lamiakus 7 aylım kızımın sabah kalktıgımda gözleri hep çapaktı akmısti. Gün içinde keyfi yerindeydi şimdi uyutamıyorum gözü küçülmüş yine çapak dolmus akıyor heralde. Cay demiyle sildim. Anne sütü sürdüm. Napam lazım. Ne olmus olabilir.
mihros97 lamiakus benim kızımda 30 günlükken oldu anne sütü damlattım daha kötü oldu doktor bi daha anne sütü koymayın dedi tobresed damla verdi 5 günde geçti şükür endişelenmeyin küçük bi damlayla geçicektir
lamiakus lceLady yani görünürde sdece çapak ve sarı akıntı gbi bişe var öyle kızarıklık şişlik yok biraz küçülmüş
lceLady lamiakus Bahsettiginiz enfeksiyona benziyor aynısını yaşamıştık Eczaneye göstermiştim bebegide alıp Bi damla vermişlerdi 2 güne düzelmişti
hunilikadin 50 günlük bebeğimde bir haftadır var. Gece biraz üşümüş sabahına çapak oldu. Her emzirmemde süt damlatıyorum geçmiyor bende burda bekleyim
Pamukbaby hunilikadin 50 günlük bebek daha doktor söylemedi mi gözyaşı kanallarının tıkalı olduğunu göz masajı yap günlük YouTube’dan videoları var 15 gün felan aksatmadan yaparsan geçiyor
lamiakus mihros97 internette bi hastanenin sayfasında anne sütü antibiyotik etkisiyle iyi gelir yazıyordu.
cydcvk lamiakus anne sütü bakteriyi besler daha ilerletir damla kullanmanız gerekir hekime danışın bence
yarendogan Anne sütü çok iyi geliyor yada çayın demli suyunu pamuğa döküp onunla silebilirsiniz hafifçe oda işenyarıyor
Papatya-eylul88 lamiakus benim bebegim dogdugunda 19 gün kuvezde kaldı sonra almaya gittgimizde hemşire bakımı vs.bilgilendirirken çapaklanma olursa a normal durum var demekki doktorunuzla irtibata geçin demişti.olmadı bizde ama öyle demişti daha küçük diyemi bilmiyorum.simdi sizin postu okuyunca aklıma geldi