Ebrarkolcetin Alpinannesi_B biz kızım 4 aylıkken adıyamandaydık abi yazın ortası böyle lanet bir sıcak görmedim bende kızımda hasta olduk, sonra doktor kızıma her beslenme sonrası 1 çay kaşığı su vermemi söyledi öyle düzeldi
Ozgurkaanmom Alpinannesi_B ben çeşme suyunu kaynatıpta veriyodum mamasını da öyle yapıyordum şimdi doktor hazır su ver dedi bnde bebek suları var hayat markası birde ceysuydu sanki internette var e bebektede galiba ondan alıp vermeyi düşünüyorum
imeaeb gulkrc Ben sadece emzirirken oldu idrarında lekelenme ebe mutlaka su ver her emzirme sonrası demişti çocuk doktorumuz verme demişti karar sizin ve doktorunuzun tabi ama ben zararı olacağını düşünmüyorum
ilaydakaya21 Alpinannesi_B ben 2 aylıkken 1 çay kaşığı olsrk verdm suan tam 4 aylık her mamadan sonra veriyorm ve bebe biskuvisnede basladm
Bebegim38 Alpinannesi_B bebekler ekstra su almadıkları için, su miktarına göre mama çok atılırsa da vücut susuz kalabiliyormuş doktorumuz söylemişti. Ben de şuan tam dikkat ediyorum mama atarken.