Kızlar oğlum 4 ay 17 günlük. Hem emziriyorum hemde mama veriyorum. Bi kaç haftadır idrarı kokuyordu ve leke geliyordu. Doktoruna götürdük idrar tahlili yapıldı temiz çıktı hamdolsun 🤲🏻 Yaz geldiğini ve olabileceğini söyledi susuz kalmış biraz dedi. Bol bol su içmemi söyledi bana. Ve artık oğluma da su içirmemi söyledi alışsın dedi. Yaz da geliyor azar azar su vermeye başla dedi. Bende artık su veriyorum ama azar azar başladım. Aynı durumla karşılaşan oldu mu? 4 buçuk aylıkta su vermeye başlayan oldu mu?