jap benim bebeğim de üç aylık 2 gündür her uykudan uyandığında hep gözleri çapak pamukla temizleyip tekrar uyuyup uyandığında yine çapak oluyordu gözlerini açamıyordu çocuk doktorumuz enfeksiyon var dedi fucithalmic diye bir damla verdi şu an biraz azaldı bizimkisi ama hala daha oluyor