hayat6 umarım en kısa sürede geçer 🤍 benim ablama orta okula giderken ilk kafasına top gelip bayılmıştı sonra bayılmalar bi kaç kez daha oldu normal bayilmaydi sadece sonrasında kasılmalar sizin bahsettiğiniz gibi ağzı kilitlenmemesi için bir şey koyuyorduk hatta annem bı ara birşey bulamamıştı ve elini koymuştu 😥 elleri parmakları kasılıyordu hemen ambulans arayıp hastaneye evde başka hiç bir şey yapılamıyor çünkü hastane de de zaten bişey yapılmıyor sadece tedbir amaçlı iç kanama kafa ya darbe alınmış mı gibi kontroller sonra eve bu durum sonra üzüntü,stres olduğunda nöbetler sıklaştı ilaç vs kullanıyordu zaten ablam sonra bir gün başka doktora gitti sende epilepsi tanısı varsa da artık yok yanlış tanı konulmuş olabilir farklı bir durumdan bahsetmişti sonrasında ilaçları kesti ve bir daha nöbet vs yaşamadı, diyeceğim bir kaç doktora daha gösterin sonuçlarını