181818 şuan bebeğim 8 ay 8 günlük yani belki bırakalı 1 ay olmuştur ama koli koli alıyorduk stoğuda kolay tükeniyordu diye kaç mağaza gezdiğimizi hatırlamıyorum bile bebeğim yoğunbakıma girdi erken doğumdan hiç sütüm yoktu ben günde en az 2 içtim ama sabah kahvaltıyla ya da öncesinde gece de yatmadan öğlen de içtiğim oluyordu tadı da çok güzel geliyordu bana yemeklerin yanında flasn içerdim ama göğüslerim çatlayacak gibi süt doluyordu artık yoğun bakımdan bebeğimiz çıkarken 37 paket süt geri verdiler düşünün çok faydasını gördüm yani inşallah sizde görürsünüz ama ilaç gibi düşünün düzenli kullanım önemli tabi ki yanında birde güzel beslenme ve bol su 🥰