Seymadmr Sedefemaar benimde denemediğim kalmadı. Asla kullanmam dememe rağmen primayıda denedim. O izler hepsinde oldu. En son molfix de karar verip onu kullanıyorum. İzleri de görmezden geliyorum
nzbr Sedefemaar ben migrosun bezini kullanıyorum minies normalde Kilosuna göre 3 numara kullanmam Gerekli ama lastikler iz yaptığı için 4 kullanıyorum memnunum ☺️