Sedefemaar benim oğlum 2. ayında 5680 gramdı şimdi 3 aylık olcaz bir kaç güne prima premium care 2 kullanıyorum maşallah benim oğlumda iyi kilo konusunda ama öyle sıkma falan olmuyor şimdi 6,5 kg dan fazla olmuştur ama hala 2 numaradayız zaten 4-8 kg arası bazı arkadaşlar çok çabuk atlamışlar büyük numaraya anlamadım🤔bnce sızdırmasın diye sıkı yapılıyor bezler ondan izler oluyordur😊