merys deleted20517 1 2 gün beklemesi yeterliymiş, ne kadar çok durursa o kadar iyi ama, biz eskiden pazardan alırdık ama gördüğümü hatırlamıyorum sanal marketlere bakabilirsiniz, rica ederim çok geçmis olsun..
madonnaa deleted20517 çok geçmiş olsun. Aloe Vera bitkisinin içindeki jel yanıklara çok iyi geliyor. Hem acısını alıyor hem de hızlı iyileşmesini sağlıyor. Tavsiye ederim iz de bırakmaz.
deleted20517 madonnaa çok teşekkür ederim aloevera duydum bende ama şansa o bitki yok bende 🥺çok saolun yinede 💐
Alfa_Mom deleted20517 çok geçmiş olsun canım iz konusun da bi bilgim yok ama ecz den sorarsanız ona göre bi karışım yapıyorlar die biliyorum
deleted20517 Alfa_Mom çok teşekkür ederim canım,pazartesi eczaneye gidip soylicem krem veya karışım artık ne iyi gelirse versinler,resmen harita gibi oldu kolum😅🌸
esra91 deleted20517 senin için sakıncası olmazsa sağlık için sonuçta domuz yağı bul birde kantaron yağı
deleted20517 esra91 yani şöyle ismini duymak bile tiksindiriyor beni,evet sağlık için ama yok midem tutmaz malesef,yinede çok teşekkür ederim 💐
dilara_0 deleted20517 canım benim de oldu geçen sene ama bu kadar fazla değil bir yerine sıçradı kabuğu kendinden küçüktü yani sıçrayan bölgeden az da olsa küçük kabuk tuttu. Az da olsa izin kalıyor. Ben esmere çalım tenliyim belki de bu yüzden az görünüyor bende siz buğday tenlisiniz illaki belli olacaktır. Çok çok geçmiş olsun. ❤️