deleted20517 Esoz1110 çok teşekkür ederim,2 gün oldu ama hala ağrıyor,rabbim kimseye yaşatmasin ya yanık çok kötü 🥴
Namkol deleted20517 çok geçmiş olsun benim kızımin da ufak bir yerine çay döküldü kantaron yağı kullandım hemde orijinal izi kaldı maalesef. Kremler kullandım yumurta sürdüm. Herşeyi denedim. Ama maalesef yanık izi kalıyor
deleted20517 Namkol çok teşekkür ederim sizede geçmiş olsun,of zaten yara izleride dahil vücudumda izleri kalıyor bide bu geçmezse çok üzülürüm
isminivermekistemeyenizleyici deleted20517 çok geçmiş olsun silverdin diye bir krem var yanık ve yaralarda asla iz bırakmıyor onu Bi kullanın geçer inşallah
tubiiik_ deleted20517 aklında bulunsuz yumurta akı sür iz kalmıyo ben kaynımıs 1 litre suyu ayagıma döktüm yumurta akı sürdüm ne kızarıklık nede su toplamadı gecmiş olsun
deleted20517 tubiiik_ çok teşekkür ederim size de geçmiş olsun,bugünden itibaren denicem yumurta akını pazarteside krem alacam çok saolun🌸
delirmeceler deleted20517 domuz yağı ve kantaron çok iyi geliyor iz kalmaz allahın izniyle çok geçmiş olsun benim yüzüme yağ patlamıştı 2.ci derece demişlerdi geçen senede oğlumun göğsü yandı hepsinde bunu kullandım şimdi tertemiz
deleted20517 delirmeceler çok teşekkür ederim sizede geçmiş olsun,kantaron yağı bakicam bulabilirsem onu alicam yoksa eczaneden krem alicam burda annelerimiz önerdi bitane 💐
Themom_ deleted20517 çook geçmiş olsun ilk yandığı anda çiğ yumurtanın akı ile komple kaplasaydınız kolunuzu iz asla kalmazdı Allah tekrarını yaşatmasın ama aklınızda bulunsun
deleted20517 Themom_ çok teşekkür ederim Allah razı olsun,direk suya tuttum eşim hemen bal suedu baloncuk olmadı ama iz kalır diye endişeliyim saolun💐