hayalperest2310 biz de bu sendromu yaşıyoruz sanırım. Kızım bir buçuk yaşında artık bir yaş mı iki yal sendromu mu bilmiyorum hangisi 😅🤦🏻♀️ Ramazan ayı nasıl geçti anlamadım o kadar kötüyüm ki Allah affetsin sabırlı bir insandım normalde artık tahammül seviyem de azaldı . Aşırı derece de her şeye ağlama inatlaşma var bizde de ve uykusuzluk . Uyumuyor çocuk deli olacağım artık sabah erken kalkıyor gündüz tek uyku yapıyor gece 12 de önce uyumuyor . Mesela bu gece 2 buçukta uyudu tam saatlerce uğraştım uyuması için 5 te kalktı ve uyutmaya çalıştığım için kıyamet koptu ağlama çığlıklar 2 saat oyun oynadı daha şimdi uyuyor . Ne yapacağımı şaşırdım artık