Eda6714 aynı aynı canım üstünü değiştirmek eziyet oldu resmen altını açıyorum emekliyo kaçıyo yürüse ne olacak acaba uçan tekmeyi yecm 😂😂😂birde elleriyle bir güzel kızıyo bana yeni yeni haller hareketler bugün de mutfakta benle yemek yapmadığı için bol bol agladı yapıştı bacağıma ne verdiysem oyalanmadı en son aldım kucağıma düzelir inşallah ya