aysegullll bende de miyop astigmat var. Senelerdir denemediğim lens markası kalmadı. Maalesef netleştiremiyorum ben de bir türlü. En son gittiğimde doktor astigmattan dolayı tam net olmaz dedi, air optix önerdi. Şuan onunla bir tık daha net görüyorum yani belki farklı marka deneyebilirsiniz. Senelerdir üzülüyorum bu konuya ben de ama yapacak bir şey bulamadım.