-Eraymoms- valla lensden oldu dedi doktor kesinlikle takma sana damla da yazamam çocuk emziriyorsun dedi ama ben ısrarla lens istedim gece mutlaka çıkarırdım lenslerimi hiç lensle uyumadım da kuruluk lens suyumu da hep iyi marka aldım ama ona rağmen oldu belki de uzun süre kullanımda oluyor olabilir yani nasıl olduğuna dair çok bir fikrim yok ama lensin rahatlığı kesinlikle gözlükte yok