Benimde oğlum 6aylik şuan çok huysuz diş çıkarıyor ben bütün işimi bırakıp onunlayim bütün gün hiç susmadan ağladığı da oluyor ve hiç uyumadigi da ona karşı çok sabirliyim onu çok ama çok seviyorum kucağımda müzik açıp dans ediyoruz sarkilar söylüyorum oyunlar oynuyoruz o benimle çok mutlu bende onunla tâbi ki Rabbime sonsuz şükür ki bebeğim var lütfen kıymet bilin o sizi secmedi onu siz istediniz