Siz bu çocuktan ne istiyorsunuz Allah aşkına bütün postlarınız yeter çıldırcağım bıktım diye Allah size bir evlat nasip etmiş her haline razı gelerek doğurduğumuz bir can için neden bu kadar isyan ? Hele ki o bebek ağlamasını duyabilmek için bile yıllarca göz yaşı döküp tedavi gören insanlar varken? Sizce de çok isyankar değil misiniz yoksa bi ben mi böyle düşünüyorum