Benim 3 yaşında kızım var ikizlerim de iki aylık oldular doğduklarından beri yanımda bana ev işlerinde yardımcı olacak birini aldık ilk 1 ay birisi geldi ama ben tahammül edemedim yani bir evin her gün işi olmuyor zaten olacaksa bi kişi hem çocuk hem işlerinde yardımcı olacak şu son 15 günde de yine biri geldi baktım kadına yüz verdikçe savsaklamaya başladı çocuğuma biberonu dayayıp sabitlemiş kendisi bacak bacak üstüne atıp telefonla uğraşıyor hemen yol verdim sinir krizi geçirdim yani beni pişman ettiler tiksindim artık eşimde hiçbir iş yapma çocuklarına bak yeter dedi o da baya gerildi şimdi 3 gündür başbaşayız benimkiler daha çok küçükler kendiniz düzen kurmak açısından iyi ama baya zorlanıyorum kendime hiç vaktim kalmıyor hafta 2 gün genel temizlik vs birini alıcam yine sanırım ama kesinlikle yüz vermicem 👌😒