Kızlar 3.ayından beri bakıcımız vardı inanılmaz koliklerdi bakıcıyla devam ettik hem benim için hem çocuklarım için fakat bu hafta yollarımızı ayırma kararı aldık.. 11aylık olmak üzereler açıkcası endişelerim var nasıl olucak diye. Cünkü hareketliler iki oğlumda. Nasıl yapıyorsunuz biraz bana fikir verirmisiniz😇