47uykusuzanne47
asmerik23 10.5 aydan bildiriyorum yemeyen bebek yemiyor maalesef.. bizde 3 aylıkken başladı doktor gayet gelişimi normal dedi hatta 16 saat asla mama içmemişti hastanede ayağından serum takılmıştı düşünün. Ara ara yine hep beslenmeyi reddiyor. Beni zaten hiç emmedi. Biberonla büyüdü . Hala bazen istemiyor ağzını kitliyor. Uykuda da artık içmiyor. Bir düzeliyor kısaca bir bozuluyor . Sakin kalın. Emin olun alacağı besini bir damla ile bile alıyorlar Allah öyle güç veriyor bu bebişlere. Sağlıklıysa annesi sakın kafana takıpta kendini yıprata emin ol biz kendimizi yıprattığımızla kalıyoruz. Biz ek gıda yiyoruz ama gel gör ki ek gıdayı bebeğim mi yiyor yoksa tuttuğunu mama sandalyesinden atıp kedilerim mi yiyor bilmiyorum 😜 çünkü yemekle sadece oyun oynuyor😂 lütfen üzme kendini yıpratma öyle yada böyle büyüyorlar inan büyümeseydi benim bebeğim büyümezdi gören 1 yaşında sanıyor