asmerik23 ağlarken ağzına bir şey koymayın daha çok reddeder, ben emmek istemediği zaman uykusunda veriyorum biberonu. Emzireceksem de sakin olduğu zamanları kolluyorum. Gazı varsa da asla emmiyor, kabız olduğu zamanlar çok huysuz oluyor mesela bunlara da bi bakın derim. Kilosu çok olmak zorunda değil bazı bebekler birden kilo alır bir de. Benim oğlum üçüncü haftasında hâla doğum kilosundaydı sonra bir haftada 600 gram arttı kilosu. Üç aydan sonra zayıflama da olabilir ilk zamanlar kadar riskli değil. Boyu uzuyor mu ona bakın. Uzuyorsa sıkıntı yoktur