peraa12 Alina_aaa bende 14 var aşırı memnunum kamerasından vs ama kuzenimde 15 var benim kameram daha güzel çekiyor herkez öyle diyor
Tugce0142 Alina_aaa 12 almayın da ne alırsanız alın 12lerde kronik arızası belli bi süre sonra telefon kilitleniyor biz 2 kere yaşadık sonra da sattık şuna 11 kullanıyorum memnunum sorunsuz