Alina_aaa Yakın zamanda iPhone alan var mı nereden aldınız taksitli mi aldınız bana yardımcı olur musunuz?? Hangi modelin kamerası güzel vs En son modellerden alamam çok pahalı çünkü 😂😂
hayalperest2310 [silindi] 12 sini kardeşim aldı bugün üç taksitli yapma imkanı vardı ama peşini ödedik
sumeyyeayr5 15 pro aldım. Taksit imkanı olmuyor ne yazık ki. Kamerası güzel ama önceki telefonum 8 plustı. Onun kamerasına güzeldi
buluutt Bir buçuk ay kadar önce eşime hepsiburada sitesinden 13 aldık. Kredi kartına tek çekim yaptırıp daha sonra mobil bankacılık üzerinden 4 taksit yaptık.(bu aşamada biraz fiyat farkı çıkıyor tabi 1500-2000 ₺ gibi) Kamerasından vs memnun şimdilik.
Nacafa Ben 11 kullanıyorum şimdi alacak olsam direkt gider 13 alırım uzunca bir süre güncelleme almaya devam edecek, özellikleri iyi ve fiyatı üst modeller gibi yüksek te değil
gurbetcimami Alina_aaa ben de Xs max var gayet iyi hepsi bana göre aynı o kadar para vermeye değer mi değmez bence 😂
biimiyomyardimet Alina_aaa eşime 15 aldık, ama kamerası berrrbaat 🤢pro ve pro max nasıldır bilmiyorum ama 15in kamerası kesinlikle kötü.. benimki 14 pro max kameram mükemmel 🫢
kahvepres Alina_aaa 14 pro max gecen eşim aldı cok beğendim ver dedim tabi ama vermedi bana bi kac ay sonra dedi sana alrm🤣